Veelgestelde vragen

Waarom kan ik het filmprogramma voor volgende week niet bekijken?
Filmweken lopen van donderdag tot en met woensdag. Het filmprogramma wordt elke maandag gemaakt voor de komende donderdag. Het nieuwe filmprogramma staat uiterlijk dinsdag online.

Is het mogelijk om te reserveren voor lunch of diner?
Dat kan via deze pagina!

Kan ik concertkaarten ruilen of teruggeven?
Nee, concertkaarten worden niet geruild. Er wordt geen restitutie gegeven op concertkaarten. Wel kan je ze aanbieden via TicketSwap. Dit is op eigen risico.

Kan ik concertkaarten reserveren?
Nee, voor concertkaarten kan geen reservering gemaakt worden. Wel kun je de concertkaartjes online kopen of aan de kassa.

Ik heb online kaarten gekocht maar ik heb geen printer, wat moet ik nu doen?
Met een smartphone kun je de tickets van je beeldscherm laten scannen. Geen telefoon en print mogelijkheid? Dan kun je deze bij de kassa laten uitdraaien. Neem in dat geval wel de transactiecode mee. Deze vind je onderaan de barcode op de e-tickets.

Ik heb kaarten online gekocht en deze zijn afgeschreven van mijn rekening, maar ik heb nog steeds geen e-tickets ontvangen.
Controleer nogmaals of het e-mailadres waaronder je geregistreerd staat correct is. Mocht dit het geval zijn stuur dan een e-mail naar kassa@lantarenvenster.nl, dan kan de kassa de kaarten nog een keer toesturen. Klopt het e-mailadres niet, is het handig om dit meteen aan te passen, en een e-mail te sturen naar kassa@lantarenvenster.nl, dan sturen wij de tickets naar het juiste adres.

Waarom zijn jullie e-tickets op A4-formaat?
De reden dat onze e-tickets ieder op een A4 worden geprint is technisch van aard. Elke voorstelling en bijbehorend ticket heeft een unieke code. Deze moet gescand worden. Als dit gebeurd is zien wij in ons systeem dat dit kaartje gebruikt is, zoals een fysiek kaartje dat gescheurd is bij binnenkomst. Het is niet mogelijk de code op het e-ticket daarna nogmaals te scannen en vooralsnog ook niet om meerdere codes op één pagina af te drukken. De tickets kunnen ook vanaf een smartphone gescanned worden. Je hoeft ze in dit geval niet te printen

Is de Rotterdampas geldig in dit theater?
Ja, je kunt één keer gratis naar de film met de Rotterdampas! De Rotterdampas is persoonsgebonden en geeft alleen de pashouder recht op korting. Bestel je tickets online met je pasnummer en pincode of ga naar de kassa. Heb je nog geen pincode? Klik hier voor meer informatie.

Kan ik hier met de Nationale Bioscoopbon betalen?
Ja, de Nationale Bioscoopbon kan worden gebruikt voor de aanschaf van filmtickets. Voor concertkaarten is deze niet geldig.

Kan ik hier met de Podium Cadeaukaart betalen?
Ja, de Podium Cadeaukaart kan gebruikt worden.

Kan ik hier terecht met VVV Cadeaubonnen?
Nee, de VVV Cadeaubon wordt niet geaccepteerd als betaalmiddel.